lördag 24 januari 2009

Lördag kväll 24/1

Nu sitter man här, mätt och belåten, och längtar tills det blir morgon! Vi blir 4 st som ska prova båten, jag,Min far,Peter,och Alexander. Jag önskar att jag kunde ta med alla som har varit med att bygga båten! Men Göran, Mats, Håkan (Båtservice) o Peter (Beason) tar jag med vid ett senare tillfälle. Vi hoppas att allt går bra i morgon!

Tack Alexander för att du var och skottade snö vid Rampen(Stort gjort),Och tack Kalle för att du lägger ner tid på att se till att vi i Grums trollingklubb har en bra ramp.

Min käre vän Peter Larsson - din vänskap och kunskap är ovärdelig! Tack för att du finns!

Tack Pappa för alla vändor du har kört och allt annat du har har hjälp mig med!!

Alexander, Göran och Mats - Tack för allt!!

Tack Håkan på Båtservice!

Tack Peter på Beason!

Många har visat sitt intresse genom besök hos oss på Nilssons plåt,telefonsamtal och via mail - Det betyder mycket!!!

Mycket jobb har det varit men nu står vi här med en färdig båt!
Känslan som jag har är obeskrivlig... tänk att vi byggde drömbåten, det är helt otroligt!

Men vi har ju en Ännu större händelse att se fram emot - Att bli Mamma o Pappa i april-maj!

MVH
Jörgen