måndag 22 september 2008

Lite info om det som har hänt sen sist.....

Ja nu är man på banan igen tack vare kärringa mi,Hon fixade en ny blogg till en som ej kan själv ;o).Ja mycket har hänt sen jag skrev ett inlägg senast på bloggen,Ny båt har jag köpt det blev en Beason 630 som kommer i nov-dec. Sen har vi nog en månads arbete med att ordningställa båten,Men det ska bli väldigt kul att få bygga som man vill.

Ja i sommar har det inte blivit så mycket fiske som man skulle önska sej men några gösturer blev det i säffle med våran goda granne Bosse, han skulle visa en grumsing hur man skulle fiska gös - behöver jag tala om hur det gick? Men han ska ha stort tack att han visade mig vart fisken fanns...

Nu väntar Tävling i Grums härnäst 4 eller 5 Oktober det ska bli roligt att tävla igen!

Simma lugnt mina vänner

Mvh

Jörgen

1 kommentar:

Anonym sa...

snyggt jobbat erika så att jörgen kan få blogga lite igen =))